środa, 11 stycznia 2017

JAK JA LUBIĘ PONIEDZIAŁKI

Wiem, że mamy dziś środę, ale zaczęło się w poniedziałek... Wielką i miłą niespodzianką była dla mnie nominacja do Liebster Blog Award od Kobieca Myślodsiewnia. Jak już napisałam całego posta, przyszła do mnie druga nominacja od Matki Bez Lukru! Tak więc zabawa jest podwójna! Spodobała mi się ta idea :) Z kilku powodów – po pierwsze to miłe zostać przez kogoś wybranym, po drugie frajdę sprawia nominowanie innych i po trzecie – można dowiedzieć się jeszcze więcej o autorach blogów :)

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

No to zaczynamy...

Kobieca Myślodsiewnia zapytała mnie:

1. Kogo widzisz patrząc w lustro?

Fajną dziewczynę (wydaje mi się, że jestem młodsza niż mówi pesel;), która odnalazła spokój i swoje miejsce na ziemi. Czasem widzę też niewyspaną mamę, a czasem jeszcze parę innych osób ;)

2. Czego byś w życiu nie zjadła?

Tatara (jakby co, to robaki już jadłam;)

3. Jaką rolę mogłabyś zagrać w filmie?

Zdobywcy :) w filmach górskich.

4. Dla kogo piszesz bloga?

Dla Mam, które szukają harmonii pomiędzy macierzyństwem i realizowaniem siebie na innych płaszczyznach. Oraz dla osób zainteresowanych zdrowym trybem życia.

5. Jakie Twoje marzenie nigdy się nie spełni?

Nie ma takiego. Nie umiem założyć, że mam marzenie, które już na samym początku zdane jest na niepowodzenie.

6. O czym mogłabyś napisać książkę?

O codziennej organizacji czasu. O podróżach w różne zakątki świata. O moim ukochanym aloesie.

7. Jak często się śmiejesz?

Oj często :) Muszę się hamować, żeby nie wstawiać w tekście mnóstwa uśmieszków ;)

8. W co uciekasz przed stresem?

Sport lub ramiona męża. Czasem dobry film.

9. Do czego dążysz na swoim blogu?

Chcę pisać rzeczy, które nie tylko będą rozrywką, ale okażą się dla kogoś przydatne. Jestem najszczęśliwszą osobą pod słońce, gdy dowiem się, że to co piszę, jest dla kogoś pomocne.

10. Jaką masz radę dla zaawansowanych blogerów?

Nie popaść w rutynę.

11. Jaką masz radę dla początkujących blogerów?

Być konsekwentnym, nawet jeśli początki są trudne.


Matka Bez Lukru zapytała mnie:

1. W jakich trzech słowach możesz opisać swój charakter?

Żywiołowa, empatyczna, zorganizowana

2. Najlepszy sposób na smutek to?

Przestać myśleć o tym co smuci i zająć się czymś innym. Czasem drzemka wystarczy ;)

3. Co zmieniło w Tobie pisanie bloga?

Zaczęłam opowiadać o rzeczach, o których bywa, że na co dzień z innymi nie rozmawiam.

4. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa to?

Wyjazdy sylwestrowe w Beskidy z rodzicami, ich znajomymi i dziećmi znajomych. Zabawa była przednia, kilka dni śmiechu bez przerwy :D

5. Radość ma smak....?

Lodów pistacjowych.

6. Gdybyś mogła cofnąć czas to co byś zmieniła?

Chyba nic...

7. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?

O nie, nie lubię wybierać takich życiowych „naj”. Mam nadzieję, że Matka Bez Lukru się nie obrazi za pominięcie tego pytania ;)

8. Kto miał największy wpływ na Twój charakter?

Pewnie Rodzice, w końcu kluczowe cechy charakteru kształtują się ponoć do 2. roku życia.

9. Książka, do której zawsze wracasz?

Nie mam takiej. Jest tyle książek, które chcę przeczytać, że nie mam czasu na powroty ;)

10. Co czujesz patrząc w oczy swojego dziecka?

Spokój.

11. Dzień, w którym się dowiedziałaś, że zostaniesz mamą....?

Był ciekawy ;) Szłam z mężem na wschód słońca na Babią Górę w śniegu, silnym wietrze i mrozie. Wschodu nie zobaczyliśmy, bo wierzchołek był w chmurach. Po powrocie do domu zrobiłam test, ponieważ w trakcie wycieczki dziwnie się czułam. Wyszły dwie kreski :D

Do Liebster Blog Award nominuję autorów czytanych przeze mnie blogów – może i Wy ich odwiedzicie i pokochacie :)


Drodzy blogerzy, oto moje do Was pytania:

1. Skąd wziął się pomysł na Twojego bloga?
2. Jaka jest pierwsza rzecz, którą robisz po przebudzeniu?
3. Jeśli nie w Polsce, to w jakim kraju chciałabyś/chaciałbyś mieszkać?
4. Gdzie byłaś/byłeś najwyżej?
5. Wieś czy miasto? I dlaczego?
6. Co chciałabyś/chciałbyś w najbliższym czasie zmienić w swoim życiu?
7. Jaki post planujesz już od dawna opublikować, ale nie możesz się do tego zabrać?
8. Ulubione miejsce w Twoim domu?
9. Czy Twoja rodzina i przyjaciele wiedzą, że prowadzisz bloga?
10. Co daje Ci największą motywację do pisania, a co Cię blokuje?
11. Co robisz na co dzień oprócz blogowania?

Miłej zabawy :)

PS. Zabawa, zabawą, ale to wcale nie było takie łatwe ;)
PS2. Dajcie w komentarzach linki do swoich odpowiedzi!




24 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację:) Będzie to już moja trzecia, ale ja lubię takie zabawy i lubię też czytać takie posty bo dowiaduję się z nich więcej o autorach bloga. Z radością też przeczytałam Twoje odpowiedzi i widzę, że łączy nas miłość do gór. Ja też je kocham, chociaż mieszkam nad morzem. Moje odpowiedzi postaram się zamieścić na blogu w krótkim czasie i wtedy dam Ci znać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że dołączasz do zabawy :) Nie znałam jej wcześniej, ale podoba mi się z tego samego względu co Tobie i jestem ciekawa odpowiedzi :) Z nad morza rzeczywiście masz kawał drogi w góry. Ja za to rzadko bywam nad morzem, ale ciągnie mnie tam bo to wspaniałe tereny na rowery :)

      Usuń
    2. Odpowiedzi na Twoje pytania są już na moim blogu w najnowszym poście:)

      Usuń
    3. Super, lecę w odwiedziny :)

      Usuń
  2. Książkę o organizacji czasu mamy to ja bym przeczytała :) Ciągle szukam złotego środka na pogodzenie wszystkiego i coraz bardziej skłonna jestem, że niestety ale trzeba się przyzwyczaić do myśli, że nie będzie idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to chyba główne założenie w tym temacie - że idealnie nie będzie. Albo trzeba zmienić ideały :P Książki pewnie nie napiszę, ale na blogu zamierzam coś wrzucić w przyszłości :)

      Usuń
  3. Fajnie sylwestry w dzieciństwie spędzałas! Ostatnia odpowiedź super! A z książkami mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ta Babią Górą to tradycja rodzinna - ja też ją w tym wieku odwiedzałam ;)

      Usuń
  4. tadam! jestem i ja!:P Chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Cieszę się :) I nie mogę się doczekać odpowiedzi :)

      Usuń
  5. Dzięki za nominacje :) Pomyślę coś w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Będę śledzić Twojego bloga :)

      Usuń
  6. Lubię te blogowe zabawy ;) Zawsze fajnie się bliżej poznać i więcej o sobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mam wtedy wrażenie, że wirtualne znajomości się pogłębiają i zacieśniają :)

      Usuń
  7. Ciesze się, że przyłączyłaś się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominacje. Już odpowiadam :
    1. Kiedyś planując wyjście za Mąż szukałam jakiegoś miejsca,gdzie mogłabym zapisywać swoje plany, przemyślenia itp. Tak narodził się pomysł na bloga. Z blogów ślubnych przerzuciłam się na blog mam,a potem stworzyłąm 'cząstkę siebie' na blogspocie.
    2. Rozciągam się. Wstaje zawsze bardzo połamana ;/
    3. Mieszkam w Irlandii już prawie 13 lat i zapewne zostanę tu do śmierci,
    4. Najwyżej byłam w samolocie, w chmurach :-)
    5. Mieszkam na wsi , ponieważ cenię sobie spokój i prywatność. Z dala od zgiełku i hałasu.
    6. Chciałabym znaleźć więcej czasu dla siebie.
    7. Jest jeden bardzo osobisty,ale nie wiem czy kiedykolwiek go opublikuję,
    8. Kanapa na przeciwko kominka,
    9. Oczywiście. To żadna tajemnica.
    10. Lubię pisać,a jeszcze bardziej lubię być czytaną. Demotywuje mnie troszkę brak czasu i brak 'pomysłów' na posty.
    11. Opiekuję się moim Łobuzami i pracuję na pełny etat.

    Dziękuję za zabawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że dołączyłaś! Miło mi poznać Cię bliżej :) PS. Taka kanapa to cudowne miejsce, zazdroszczę kominka ;)

      Usuń
  9. Ja też nie zjadłabym tatar. Naprawdę jadłaś robaki ? Jakie ? Gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłam szaszłyk z larw jedwabnika ;) w Chinach

      Usuń
    2. Całkiem nieźle ;) Ale nie wiem do czego porównać.

      Usuń
  10. O rety! Jak ja mogłam to przeoczyć :((((( Obiecuję zabrać się do roboty najszybciej, jak się da :D Dziękuję akademii i moim rodzicom, bez których by mnie tu nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, jesteś całkowicie usprawiedliwiona - byłaś wtedy na wakacjach :) Ale teraz to już nie ma zmiłuj się :P

      Usuń