czwartek, 23 lutego 2017

LINKOWNIA #1 – MAMA I PRACA


Przeglądając internet trafiam na ciekawe strony, blogi i programy. Postanowiłam co pewien czas dzielić się z Wami moimi znaleziskami i w tym celu tworzę nowy cykl postów, który nazwałam Linkownia. Plan jest taki, aby każdy z postów był poświęcony konkretnemu zagadnieniu – zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce :)

W dzisiejszej Linkowni prezentuję Wam trzy strony blisko związane z tematem mojego bloga czyli jak łączyć życie zawodowe z rodzinnym.

http://matkaprawnik.pl/ - Kasia, prywatnie mama, a z wykształcenia prawniczka, stworzyła miejsce, w którym mamy mogą znaleźć wiele cennych informacji na temat macierzyństwa od strony prawnej w tym o urlopie macierzyńskim, wychowawczym czy powrocie do pracy. Ważna częścią bloga jest forum, gdzie można zadać autorce pytania, których nie pozostawia bez odpowiedzi :)

http://www.job-choice.net/ - znajdziecie tu inspirujące artykuły o tym jak wybrać swoją drogę kariery zawodowej, jak łączyć życie zawodowe z prywatnym czy jak organizować sobie prace w domu. Ponadto na stronie zamieszczane są ciekawe wywiady z mami pracującymi.

http://mamopracuj.pl – Portal prowadzony przez mamy dla mam, również poświęcony łączeniu macierzyństwa z pracą. Oprócz różnego rodzaju praktycznych porad zamieszczane są tu oferty pracy, informacje o szkoleniach czy konkretne pomysły na biznes ;)

I jeszcze taki mały dodatek:

http://slowkariera.pl/ - z przymrużeniem oka o rozwoju zawodowym. Bloga polecam szczególnie osobom, które żyją lub planują żyć z freelancingu.


Owocnej lektury :)   

17 komentarzy:

  1. Ja już takiego maleństwa w domu nie mam, ale chętnie zajrzę pod te linki - dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że część z nich może być ogólnie pomocna :)

      Usuń
  2. dwa blogi kojarzę i zdarza mi się zajrzeć:) fajny pomysł na wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe stronki, nie znałam ich wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna łączę bycie mamą z byciem kobietą pracującą. Na szczęście pracuję na niecały etat, więc można to ogarnąć wymieniając się z MęŻem opieką nad dziećmi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem stosujemy ten sposób - raz jedno pracuje, raz drugie :)

      Usuń
  5. Ja też łączyłam pracę z byciem mamą. Ciężko nie było, ale do pracy miałam blisko i pracowałam po 7 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też łączyłam pracę z byciem mamą. Ciężko nie było, ale do pracy miałam blisko i pracowałam po 7 godzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W organizacji pracy mamy liczą się wszystkie szczegóły, jak widać dojazd też :)

      Usuń
  7. Coś dla mnie. Musze poczytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że strony o tematyce okołomacierzyńskiej zebrałaś w jednym miejscu. W razie "w" łatwiej znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądanie internetu bywa czasochłonne, więc może rzeczywiście zaoszczędzę komuś poszukiwań ;)

      Usuń
  9. Ciekawe propozycje, trzeba tylko czas znaleźć na czytanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no tak, informacji jest tam sporo ;)

      Usuń